A Balatonra csábítja az üzleti utazókat a Mövenpick BalaLand
A balatoni térség egész éves látogatottságának bővítésére és az üzleti utazók megszólítására törekszik a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton. A szálloda célja, hogy a megszokott konferencia-helyszínektől eltérő, különleges tereivel új színt vigyen a céges és ügynökségi rendezvényekbe, és ennek érdekében nagy hangsúlyt fektetnek a MICE (avagy üzleti rendezvények) szegmens bővítésére. Simon Dávid, a hotel sales menedzsere a közelgő MICE Business Day-en mutatja be fejlesztéseiket, melyek célja, hogy a Balaton partját vonzóbbá tegyék az üzleti turizmus számára is.
A Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton fő célja, hogy még több látogatót vonzzon Magyarország egyik legkedveltebb turisztikai régiójába – nemcsak a nyári szezonban, hanem az év minden időszakában bemutassa a Balaton és környékének sokszínűségét.
A hotel fejlesztésekbe kezdett a MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) szolgáltatásainak bővítése érdekében, hogy a családok mellett a cégek és ügynökségek számára is ideális helyszínt biztosítson. A Mövenpick BalaLand azonban nem egy tipikus konferenciaszálloda: kreatív megoldásokkal várja az üzleti utazókat, inspirálóbb környezetet biztosítva, ami kötetlenebb hangulatot teremt a rendezvények alatt. A szálloda olyan különleges, a szokásos business helyszínektől eltérő opciókkal rendelkezik, mint a Family Park vagy a spa szintje – ahol most már üzleti találkozók, workshopok, kisebb konferenciák és csapatépítők lebonyolítása is lehetséges, mindezt a festői Balaton-parton.
„A trendek azt mutatják számunkra, hogy a fővároson kívül is egyre növekszik az üzleti célú kereslet. A vendégek egyre inkább keresik az olyan lokációkat, ahol az üzleti utakat szabadidős aktivitásokkal vagy akár gasztronómiai élményekkel egészíthetik ki. A balatoni régió ideális választás ebből a szempontból és a szállodáknak is remek lehetőség, hogy csökkentsük a szezonalitást és egész évben növeljük a vendégszámokat. Az idei MICE Business Day-en, ami Magyarország legnagyobb üzleti turisztikai fóruma, október 22-én Budapesten is ott leszünk, hogy bemutassuk azokat a szolgáltatásainkat, amelyekkel szeretnénk hozzájárulni a MICE piac bővüléséhez” –mondta Simon Dávid, a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton sales menedzsere.
A Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton MICE szegmensének fejlesztése hosszú távú stratégiai cél, amely része annak az elköteleződésnek, hogy a Balaton régióját ne csak a szabadidős, hanem a prémium üzleti turizmus számára is különleges célponttá tegyék.
***
A Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton-ról
A Balaton partján fekvő Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton különleges élményt nyújt kicsiknek és nagyoknak egyaránt. A szálloda témája sem mindennapi, hiszen Jules Verne „Nyolcvan nap alatt a Föld körül” című regénye adta a „A 80 nap alatt a Föld körül Willy Foggal” című spanyol-japán animációs sorozat alapját, ez a mese pedig az épület minden szegletét áthatja, egyedülálló vendégélményt nyújtva. A 109 szoba, 46 lakosztály, 2 étterem, 1 bár, 2 wellness részleg, 1 fitnesz részleg mellett családbarát programok széles választéka és a hihetetlen BalaLand Family Park gondoskodik a vendégek kényelméről és szórakozásáról. A szobák és lakosztályok baba- és gyermekbarát berendezéssel és bútorokkal is rendelkeznek, külön figyelve a Montessori nevelést támogató kialakításra. A szálloda legfelső emeletén egy kizárólag a szülők és felnőttek számára fenntartott wellness, SPA és fitnesz részleg található, ahonnan lélegzetelállító balatoni panoráma tárul elénk. A Family Park ötletesen kialakított 10 000 négyzetméteres terében számos szórakoztató és élményekkel teli tevékenység várja a felnőtteket és a gyerekeket. A gyerekek felmászhatnak egy piramis tetejére, vagy vadnyugati környezetben szivacslabda-párbajban vehetnek részt, felfedezhetik a londoni Hyde Parkot, miközben interaktív játékokat próbálhatnak ki egy lézerteremben. A szálloda közösségi terei Willy Fog útjának állomásait ábrázolják, a Family Park pedig megismerteti a látogatókat a megállók híres nevezetességeivel. Az F&B koncepció is követi a témát, így a vendégek hatnaponta különböző nemzetek konyháját fedezhetik fel, Willy Fog pedig minden nap csatlakozik a vendégekhez a lobbyban tartott „Csokoládéóra” alatt.
Svájcban, 1948-ban Ueli Prager alkotta meg a Mövenpicket, egy forradalmi éttermi koncepciót, ahol bárki élvezhette a jó bor, a jó idő és a jó élet ízét. Ma ugyanez a vendégszeretet él tovább minden Mövenpick szállodában, ahol mindenki élvezheti az élet alapvető örömeit az igazi kényeztetés pillanatain keresztül. A Mövenpick világszerte több mint 110 szállodával és üdülőhellyel rendelkezik, és 2025-ig további 50 további nyitását tervezi, így hű marad svájci örökségéhez és gazdag kulináris hagyományaihoz, tiszteletben tartva alapítója ígéretét. A márka fenntarthatósággal kapcsolatos holisztikus megközelítésésnek, valamint a helyi környezet és közösségek iránti mély elkötelezettségének elismeréseként a Green Globe 2017 óta minden évben a Mövenpicknek ítéli a világ legfenntarthatóbb szállodavállalata címet. A Mövenpick az Accornak, a világ vezető vendéglátóipari csoportjának a tagja, amely több mint 5400 szállodát számlál több mint 110 országban, és résztvevő márkája az ALL – Accor Live Limitless – életmód hűségprogramnak, amely jutalmak, szolgáltatások és élmények széles skálájához biztosít hozzáférést.
Ajánlom a Facebookon